myDrive Features

Ce pot face cu myDrive?

Stocați-vă fișierele în siguranță în Cloud-ul local HostHub și colaborați cu ușurință

options-files
Accesați fișierele dvs. oricând oriunde, prin interfața ușor de utilizat a browserului sau cu clienții desktop si aplicatiile de mobil

Încărcați, sincronizați și partajați fișierele și folderele cu doar câteva clicuri sau folosind drag&drop, complet securizat, printr-o conexiune criptată. Utilizatorii au acces ușor la fișierele, fotografiile și documentele lor pentru a lucra și a le partaja membrilor echipei, clienților și partenerilor.

Fișierele sunt transferate în siguranță și stocate pe infrastructura performantă a HostHub, fără ca niciun terț să aibă vreodată acces la ele. Interfața web Nextcloud ușor de folosit permite utilizatorilor să partajeze fișiere cu alți utilizatori pe server, să creeze și să trimită legături publice protejate prin parolă, să permită altor persoane să încarce fișiere în spațiul privat din cloud și să primească notificări pe telefon și desktop atunci când un utilizator partajează fișiere.

Aplicațiile pentru mobil furnizate de Nextcloud oferă încărcarea automată a fotografiilor și videoclipurilor utilizatorilor și pot sincroniza fișierele și folderele selectate.

Creați editați și colaborați online la documentele de birou prin integrarea noastră cu suita ONLYOFFICE 

Utilizați biroul din mediul online sigur și securizat. ONLYOFFICE are trei editoare online, concepute pentru a combina calitatea de formatare, cum ar fi cele ale aplicațiilor scumpe Microsoft Office cu puterea de colaborare online, cum ar oferi Google Drive.

Creați și editați documentele de birou 100% online oriunde și oricând, fără a avea nevoie vreodată de un pachet software local și scump pentru birou. Lucrează cu fișiere de orice mărime și complexitate. Integrarea noastră ONLYOFFICE acceptă toate formatele populare: doc, docx, xls, xlsx, csv, odt, ods, pdf, html, ppt, pptx, txt.

Gestionați fonturile și stilurile, ajustați distanțele dintre linii și paragrafe, modificați aspectul pentru a face documentele să arate bine. Creați diagrame, încorporați imagini și fișiere automate, tabele, ecuații, dropcaps și multe altele. Inserați videoclipuri YouTube, adăugați simboluri speciale, traduceți orice cuvânt sau propoziție și editați imagini chiar în documente.

Efectuați calculele dvs. online utilizând editorul de foi de calcul, cu un efort minim. Realizați rezultate rapide și exacte, alegând între mai mult de 400 de funcții și formule disponibile. Aplică șabloane de tabel, sortează și filtrează date. Adăugați diagrame colorate și grafică informativă.

Exprimați ideile utilizând editorul de prezentare ONLYOFFICE. Lucrați cu fișierele ppt, pptx sau odp și salvați-le și în format pdf. Impresionați-vă publicul cu conținut de complexitate cum ar fi schemele, schițele, file-urile automate și multe altele. Lăsați notele să evidențieze părți importante ale discursului cu modul View Viewer și navigați confortabil prin prezentare.

Aduceți împreună eforturile echipei. Lucrați pe documente și rapoarte în colaborare în timp real. Co-editați documente și foi de calcul, lăsați comentarii și discutați cu colaboratorii online fără a părăsi editorul.

Optimizați-vă costurile fără compromisuri de calitate atunci când aveți nevoie de crearea și editarea de documente în timp ce beneficiați de funcții de acces online și de colaborare. ONLYOFFICE suportă formate de fișiere populare, dispune de o multitudine de funcții de editare, capabilități largi de colaborare și o bogată colecție de programe care completeaza experiența de lucru.

only-office-app1
only-office-spreadshit-1
only-office-presentations
calendar
Aplicația Calendar vă permite să partajați și să sincronizați cu ușurință evenimente de pe diverse dispozitive și să le editați online.

Setați întâlniri și invitați persoane la evenimentele dvs. care pot fi văzute și editate de alții, fără a părăsi interfața online Nextcloud. Distribuiți si partajați calendarul de echipă pentru o mai bună comunicare și transparență

Aplicația de calendar suportă sincronizarea CalDav nativă cu dispozitive iOS, dar și cu dispozitive Android care utilizează aplicații terțe precum DavDroid.

Aplicații de gestionare a sarcinilor care vă ajută să creșteți productivitatea și să urmăriți starea proiectului

Aplicația Note rapide – creați și editați note autocolante colorate urmăriți vizual acțiunile dvs.

Tasks App – Creați sarcini, sub-sarcini și setați data de începere, data scadenței, prioritatea, descrierea și categoriile pe fiecare. Distribuiți-le împreună cu echipa pentru o colaborare mai bună și urmărirea stării.

Deck – Organizați-vă sarcinile și împărtășiți progresul realizat folosind board-urile Kanban. Personalizați board-urile în funcție de propriul dvs. proces de livrare și urmăriți progresul proiectului oricând de oriunde.

task-management-apps
radio-app
Bucurați-vă de funcții multimedia utile, cum ar fi galerii, music player, video player, radio online și downloader de conținut YouTube

Faceți-vă munca mai plăcută, găsiți și organizați conținutul stocat multimedia cu Nextcloud Gallery, vizualizați fișiere video sau ascultați colecții audio cu aplicatia pentru muzică.

Ascultați posturile de radio online preferate din Nextcloud în fiecare zi cu Aplicația Radio Online.

Folosește Aplicația appDownloader pentru a descărca videoclipurile preferate pe YouTube pentru vizualizare ulterioară sau pentru a obține coloane sonore de pe videoclipuri YouTube.

Instrument de creare diagrame, ușor de folosit, cu integrare draw.io

Utilizați instrumentul de diagrame online Draw.io direct din contul Nextcloud creând și editând cu ușurință fișiere de diagrame. Integrarea oferă acces la interfața intuitivă, funcționalitatea drag & drop, biblioteca de forme extinse și multe șabloane deja pregătite.

Puteți să urmăriți și să restaurați modificările, să importați și să exportați diferite formate, să publicați și să vă împărtășiți munca. Creați și editați mai multe tipuri de diagrame cum ar fi diagrame BPMN, diagrame UML, diagrame de flux, diagrame arborescente, hărți mindmap, diagrame de rețea, module de tip wireframe, mockups, diagrame Venn, diagrame Gantt, diagrame rack, diagrame de secvențe, diagrame SWOT, diagrame electrice sau diagrame de arhitectură AWS.

drawio-process-diagram

Poți profita acum de toate aceste beneficii!

Prețuri incepând de la doar 5€/an, plus TVA